niedziela, 8 listopada 2015

8 dzień wyzwania- PODZWIAM




Dziś...PODZIWIAM:)

Podziw...zdumienie połączone z uznaniem i zachwytem.

Co dzień rano budzę się i ...podziwiam;)

Kolory, zapachy, kształty, smaki, światło, ciemność, wrażenia , odczucia...

Ludzi podziwiam...

Za miłość, poświęcenie, pracowitość, radość, uśmiech i siłę...

Za wytrwałość w dążeniu do celu i za to, że podnoszą się po klęskach...

Za to jacy są zdolni...

Jakie budowle budują, konstruują maszyny, tworzą filmy, malują obrazy, piszą wiersze...

Projektują sedesy, wymyślają podpaski i hasła reklamowe...jacy są kreatywni;)

 

 

Jestem zachwycona i pełna uznania...

Jak wiele potrafią dać...albo jak niewiele...

 

I jestem zdumiona...

 

 

Bo podziw niejedno ma imię...

Podziwiam skupionych na sobie egocentryków- wszechświat to ja;)

Zimne suki, że są i zimne i sukowate;)

Skąpych dusigroszy...

Marnych kochanków z wielkim ego;)

 

Podłe lafiryndy, że ich piorun z nieba nie trafia;)

 

 

Nadętych bufonów;)

 

 

Nieczystych graczy...

 

 

Wiele spraw i rzeczy budzi mój podziw....

 

 

Najbardziej chyba jednak podziwiam głupotę ludzką...

jest bezdenna.


 



 

 

Pozdrawiam...mimo wszystko optymistycznie i z podziwem

 

 

Dominika




4 komentarze:

  1. Bardzo mi się ten wpis podoba. Jest taki konkretny, że nic dodać. I King to jednak mądry człowiek jest. Dobrze zacząć dzień od takiej szczerości, może dziś mnie nikt nie zaskoczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisane :) Wszystko, co trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam osoby które tak potrafią w sedno trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale to ujęłaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń