czwartek, 6 grudnia 2012

Mikołajki!

...szły, szły i przyszły...i minęły już prawie;)...

Grzeczni dostali prezenty a niegrzeczni...no tak...zostali pozostawieni na poprawę. Cóż...samo życie...

Dawno nic nie pisałam...i nic nie pokazywałam, bo robiłam to co trzeba...zamówienia, zamówienia...jeszcze coś tam mi zostało, ale obrabiam się na bieżąco....

 

Oczywiście postarałam się wywiązać z zobowiązania konkursowego i moje tajemnicze nagrody...poszzzzzzły!

 

 

Jeśli nie doszły dziś...dojdą na jutro;)...mam nadzieję;)...

 

 

Oto one...w wersji zakamuflowanej;)

 

Mam nadzieję,że się spodobają.

A tu wersja już bardziej...."odbezpieczona"

 

w związku z tym,że Dziewczyny dostały swoje niespodzianki mogę dorzucić kilka fotek;)

Modelka jak najbardziej żywa;) ...moja siostra;)



zawiązujemy...i mamy kubraczek;)


od tyłu;)


niezły melanż;)

A ta fotka oczywiście bezczelnie "podciągnięta" od Anki...bo pięknie wyszły kolorki;)



 

Pozdrawiam serdecznie i mikołajkowo...

hahahahahahaha...moje stare mikołajkowe oblicze...oczywiście to fotomontaż...ale lubię tę fotkę;)

26 komentarzy:

  1. Świetna fotka :D Muszę sobie taką cyknąć xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ doszły! Oczywiście, że doszły! Przynajmniej moja :-)))) Super prezent Mikołajku!!!! Niech no tylko światło dobre będzie, to całemu światu pokażę jakie śliczności dostałam :-)))) Dziękuję bardzo. Jestem przeszczęśliwa! :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę...miałam nadzieję,ze będą na mikołajki;)

      Usuń
  3. Oczywiście że doszła i moja!Pisałam maila ale mi wrócił.I bardzo bardzo Ci dziękuję za te cudowności,bo jeszcze nigdy nie widziałam na żywo takiego cudeńka,i takie słodkości które najbardziej kocham!!!Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są szalo-chusty...mojego patentu...po związaniu "dzyndzelków"..można sobie zrobić kamizelkę;)

      Usuń
  4. Wspaniałe prezenty mikołajkowe :-)
    A ostatnie zdjęcie - rewelacja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. To nie są zwykłe chusty...to twory wielofunkcyjne;)

      Usuń
  6. witaj Dominiko
    cudne mikołajkowe prezenciki ,
    pozdrawiam i życzę miłego weekendu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Droga wyglądasz rewelacja-chusty piękne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakamuflowane dzieła wyglądają fajnie , pewnie chusty ta druga kolorowo urocza :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczynki już dostały więc zamieściłam kilka dodatkowych;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po obejrzeniu pierwszego zdjęcia myślałam, że to poduszki, a to świetne chusty.Fotomontaż kapitalny, nadaje się na kartki świąteczne lub noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki...nieźle zakamuflowałam jak widać;)..

      Usuń
  11. Śliczne te szalo-chusty - pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...chętnie zaglądam na fajne blogi! Choć nie powiem...jest to frustrujące...wszędzie takie cuda "atakują"...a tu czasu jak na lekarstwo;)

      Usuń
  12. Chusty przepiękne:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak miałam okazję poglądać i podotykać piękna jest ta chusta:) a pamiętasz z jakiej wełenki ją zrobiłaś? pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś Słonko Angora Batik;)

      Usuń
    2. Dzięki kochana :) chyba musze poślipić i popatrzeć dokładnie na wzorek bo bardzo mi podoba i chyba spróbuję swoich sił :) pozdrawiam cieplutko Viola

      Usuń
  14. piękne, kolory aż powalają mnie na kolana:)

    OdpowiedzUsuń