sobota, 21 stycznia 2017

Fajny ten styczeń





Śniegu napadało, wszędzie biało. 


Trochę zimno, ale klimat taki więc...jest ekstra!



Cudnie jest ...różowe poranki...mroźne...





















Piękne zachody słońca...








Koleżanki sarny buszują nieopodal...









No i jest teraz pora na kwiaty...

Żeby w lecie mieć ukwiecony balkon,

















tak jak lubię...


zimową porą gdy wszystko jest białe i uśpione pod śniegiem, 

ogrodniczka przygotowuje ziemię...nasiona...i sieje.














Jeśli zatroszczy się o nie teraz...w lecie odpłacą pięknymi 

kolorami. 



I znowu miło będzie usiąść...wśród kwiatów...a nawet usłyszeć...


"Ale masz Domi piękne hiacynty!!!"


 Hiacynty????


W sierpniu???

Nic to -piękne będą moje "hiacynty";)

hahhahahhahaha





Posiane...podlane, umieszczone na jasnym oknie w 

ciepłej sypialni,

 wyrosną mam nadzieję, na piękne rośliny!





Teraz koloruje sobie świat robótkami...




Bardzo jestem dumna z mojej chusty drutowej.


Nie jestem ja miszczem drutów, ale chciałam...

bardzo chciałam zrobić taka mgiełkę...

z wełny estońskiej...

ażurową i śliczną...














No i mam...

Jestem super zadowolona...z siebie;)



I tak działam...


Oglądam...


np. "Powidoki" Wajdy...


Wzruszam się...


Cieszę...


Płacze czasem cicho...żeby nikt nie wiedział, że jestem 

mazgajem;)




Pozdrawiam ciepło


Dominika


8 komentarzy:

  1. Chusta jest śliczna:) I pewnie zrobisz jeszcze nie jedną:) Piękne widoki:) U mnie niestety wkoło same domy i płoty:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta śliczna; taki optymistyczny zestaw kolorków to i ja lubię.
    Podzielam w pełni Twój zachwyt nad pięknem zimy. No wreszcie jest jak lubię biało i mroźno. Jak dla mnie mogłoby tak być aż do marca- nie znoszę roztopów, mokrych butów i w ogóle ponurej zimy.
    Przezorna z Ciebie ogrodniczka; a kwiaty na pewno się odwdzięczą.
    Pozdrawiam zimowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką zimę też bardzo lubię, byleby nie roztopy...
    Dla mnie styczeń nie jest łaskawy pod względem robótkowym - oczy wysiadły, nie robię nic:((
    Chusta prześliczna, czekam na kolejne:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dominiczko chustę poczyniłaś pięęękną!!!!!!Pozdrowionka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Belles photos, beaux travaux !!!
    Bonne semaine !!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta przepiękna. Chyba zrobię taka lub podobną, ale mało mam czasu bo pracuję zawodowo (a oczy moje chorują-jaskra)i nie mogę przemęczać wzroku.
    pozdrawiam i wiele natchnień robótkowych Ci życzę Domi

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ogląda się Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna chusta:) U mnie zamiast kwiatów są pomidory w skrzynkach:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń