środa, 16 lipca 2014

Wyniki losowania i nagroda!

Dziś 16 lipca...

Więc losowanie;)



W związku z tym, że komisja bardzo poważna i główna oddaliła się 

"do babci";) 


- na kilka dni -

musiałam przeprowadzić losowanie sama;)...


Nie jest łatwo fotografować i losować jednocześnie...

I jeszcze z zamkniętymi oczami, ale dałam radę;)










a to już maszyna losująca

w niej 29 losów






mieszam , mieszam...i zdjęcia robię z zamkniętymi oczami...





No i wylosowałam...

 

Tadam!!!






Gratuluje Królikowi szczęścia w losowaniu!





A tu już sama nagroda...

 

wystąpiła w roli maszyny losującej;)

 

 




 


Nagrodą jest jak widać na wyżej załączonych obrazkach...

Komplecik podkładek ( 6 sztuk) w kolorze szarym ze srebrną niteczką wykonanych przeze mnie...

osobiście , z miłością;)


W pudełeczku ozdobionym przeze mnie...

osobiście, i z miłością;)

 

 

Mam nadzieję,że spodobają się zwyciężczyni;)

Oczywiście mogą funkcjonować oddzielnie;)


Poproszę o info na priva...gdzie mam wysłać;)


Pozdrawiam serdecznie Wszystkich moich obserwatorów a w szczególności biorących udział w moim candy...


Pozdrawiam serdecznie...

Dominika



P.S. Kiedyś pisałam,że mam marzenie...i ono właśnie się ziszcza;)...ależ jestem podekscytowana, aż cała dygocze;)!





17 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęśliwej osóbce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajowa ta niespodzianka , znowu misie nie poszczęściło. Gratuluje Króliczkowi wygranej .
    U mnie tez było dzisiaj losowanie nagród. :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagrody cudnej urody, gratuluję zwyciężczyni :-) i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze zwyciezczyni :)Ale oczywiscie gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję szczęśliwemu zdobywcy i dziękuję za wspaniałą zabawę. P.S. Szybko pisz co to za ziszczone marzenie, bo jak dłużej potrzymasz w niepewności to nabawię się jakiejś nerwicy:) Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale serio? Serio serio?
    O MAMCIU!!!!

    Taaaaka radocha!
    :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję...paczka oczywiście już poszła;)!

      Usuń
  7. Lovely litlle box for lovely coasters !!!!
    Have a nice day !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za zabawę - cudny prezencik dostanie wylosowana osoba - gratuluję :))) Pozdrawiam - super że się coś tam spełnia Ci Dominiko :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kto późno przychodzi, ten sam sobie szkodzi. Gratuluję RudemuKrólikowi i najlepsze życzenia imieninowe dla Ciebie.
    Pozdrawiam,
    B.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i zazdroszczę takiego wspaniałego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla Rudego Królika.
    Niech Ci się i to i wszystkie inne marzenia spełniają.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla szczęściary!! Podarek uszykowałaś wspaniały! Tylko leciutko pozazdrościć hihii ;-)) O marzeniach nie piszmy! by nie zapeszyć ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje Wszystkim za udział w grze i przemiłe komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje dla zwycięzcy :-)

    OdpowiedzUsuń