środa, 25 listopada 2015

25 dzień wyzwania - TECHNOLOGIA







Dziś 

TECHNOLOGIA


Technologia  generalnie to metoda przygotowania i 

 

prowadzenia procesu wytwarzania...dóbr wszelakich...albo 

 

czegoś bardziej abstrakcyjnego np. informacji...

 

 

Lub też...sama w sobie jest procesem;)



Najlepsze do tych  procesów są  organizmy...

przy czym organizm ludzik słabo się do tego nadaje...

produkuje mleko tylko w określonej sytuacji, nie produkuje 

wełny...ani mięsa...jest sam w sobie mało użyteczny. 


Dobrze, że ma mózg chodziarz i dość sprawne manualnie 

dłonie...hahhaha



Tak więc człowiek, choć sam w sobie jest słaby...nieźle 

kombinuje...ciągle ktoś coś wymyśla, ulepsza...

 

Z reszta wiecie o co mi idzie;)



Podziwiam tych co wymyślają jak coś zrobić...


Ja umiem tylko wymyślić, jak zrobić żeby się nie narobić;)



Interesuje mnie proces powstawania rożnych rzeczy, dlatego też 

programy typu 

"Jak to jest zrobione"

uwielbiam;)


Pacze  sobie jak się produkuje żelki, piłki golfowe, siodła, 

kredki lub ciastka z kremem...fajne to;)




Jako użytkownik rozmaitych technologii do Nagrody Nobla 

 

nominuje twórców

 jeansów, butów do biegania, i czekoladek Lindor


bo zasługują maxymalnie;)


No dobra jeszcze koncern Toyota za duże i wygodne 

samochody...wielofunkcyjne;) błahahahahha


no i Mattela za lalki Barbie...bezapelacyjnie;)



Ich procesy technologiczne nie są mi do końca znane, ale 

popieram je w całej rozciągłości tego zagadnienia;)

 

 

Nie zapominam też o technologiach, które dają nam szybki internet;) 


Bo jak bym inaczej komunikowała się z Wami???


Tja...technologia klawa jest;)



 

 

Pozdrawiam Dominika;)



P.S. Zdjęcia jak zwykle zwinęłam z neta...przecież dostęp do technologii mam;)






1 komentarz: